Cele mai bune site-uri pentru promovarea scriitorilor noi

Scrii un roman nou sau pur și simplu ai o colecție nouă de nuvele, tot ai nevoie de promovare. Cum să vinzi? Prin internet există canale care să te ajute. De aceea, vă voi prezenta Cele mai bune site-uri pentru promovarea scriitorilor noi.

Cu toții știm cât de dificil este până textul tău ajunge să fie citit de cineva. Există trucuri mai mult sau mai puțin acceptate. Însă, scopul final este să îți difuzezi opera.

Dacă vrei să scrii doar pentru bani, așteaptă articolul următor. În el, vă voi detalia metode de a scrie pentru castiguri. Însă, metodele acelea omoară creativitate deoarece ficțiunea este scumpă, dar nu prima în tendințe.

Cam atâta voiam să vă spun în introducerea mea. Voi veți putea alege să credeți sau nu în talentul vostru de scriitori noi. Cei consacrați știu deja cât este de greu.

Să începem recenzarea!

goodreads

Goodreads

Goodreads este cel mai mare site pentru recomandări de cărți din lume. Peste 55 de milioane de membri au adăugat peste 1,5 miliarde de cărți la rafturile lor digitale și au analizat peste 50 de milioane de cărți.

Cele mai importante două caracteristici pentru autori:

Mii de grupuri de interes speciale, multe despre subiecte puțin mediatizate, unde puteți găsi cititori care vorbesc despre ce le place la cărți și personajele lor preferate. Programul Goodreads Author care încurajează promovarea autorilor și cărților noi este oportun scriitorilor noi. Sincronizați-vă blogul cu profilul Goodreads și începeți să postați constant.

Ajutați cititorii să vă descopere cartea voastră prin cadouri digitale, reclame și fragmente care nu sunt incluse. Faceți cunoștință cu cititorii în grupurile de discuții. Astfel, puteți să vă vindeți cartea ca scriitori noi. Eu personal ador să discut cu scriitorii noi pe grupul Goodreads Romania. Toată comunitatea este drăguță și activă și am aflat noi tehnici de scriere creativă.

Alte grupuri pentru români ar mai fi: Romania și atât, dar grupurile străine au și ele cititori români. Deci, nu te teme să te alături unui grup străin. Vei găsi sigur pe cineva care vorbește română acolo.

Dezavantajul Goodreads este că promovarea poate fi îngreunată de limbă. Dacă ai blog în română, vei promova acolo unde membrii sunt și români. Iar ca membru, tu nu îi vezi pe ceilalți decât în discuții. Majoritatea au pseudonime, deci e mai greu, dar merită.

inkitt

Inkitt

Lucrați la dezvoltarea unui blog, la creșterea audienței și la deprinderea unei cariere editoriale de succes? Încercați să decideți dacă să publicați independet sau să urmați calea tradițională a editurii?

De ce să nu încercați Inkitt, o opțiune de publicare nouă care vă poate ajuta să aveți idee despre toate cele de mai sus?

Pe Inkitt, puteți să vă încărcați manuscrisul și să începeți să discutați cu fanii din întreaga lume, care vor citi și vor da feedback cu privire la munca ta. Cu cât cartea ta devine mai populară, cu atât mai multe șansele să publici pe hârtie. Cărților preferate ale cititorilor li se fac oferte de publicare prin Inkitt!

Vă puteți construi baza de fani și puteți face marketing digital pentru cartea voastră. De ce să nu încercați?

Poate pentru că șansele pentru români sunt limitate. Majoritatea cititorilor de pe Inkitt sunt străini. Deci, puteți să porniți cu un handicap din start.

Însă, un cont de Inkitt poate să vă ajute cu un blog pe teme de scriere creativă. Practic, pe Inkitt deja aveți o bază pentru pasionații de scris. Deci, tot ce trebuie să faceți este să interacționați cu ei și vă veți crește audiența. Nu vă temeți că veți rata, orice eșec e în sine un succes.

quora

Quora (# nu pentru carte, ci pentru tine)

Acest site gigant bazat pe răspunsurile primite de la oameni este perfect pentru a-ți etala talentul didactic și pentru a răspunde la întrebări legate de subiecte din cărțile tale. Întrebările fac parte din evenimentele mondiale, deciziile de viață, modul în care oamenii gândesc și cum funcționează lucrurile.

Când răspundeți la o întrebare, alții vă pot vota răspunsul „upvoted” sau „downgraded”.

Dacă scrieți o carte, marea majoritate a conținutului Quora este disponibil pentru a fi republicat în mod liber. Așa puteți să faceți rost de subiecte, povești și să vă promovați carte.

Însă, nu uitați să oferiți credit site-ului. Drepturile de redistribuire/republicare nu sunt totale. Trebuie să acordați credit autorului.

Prin răspunsul la întrebări, voi vă formați o imagine publică care vă ajută să creșteți în ochii audienței ca expert într-un domeniu sau ca om obișnuit chinuit de aceleași probleme.

Orice imagine ați alege, vă va ajuta blog-ul sau cartea să dobândească credit.

Concluzie

Toate aceste site-uri web și avantaje și dezavantaje. Ele nu trebuie privite că pe o baghetă magică care te propulsează spre succes. Însă, dacă eșuezi nu este cazul să te desconsideri. Încearcă, încearcă și numai așa vei reuși.

Ai articolele anterioare ca ghid și eu te întreb:

De câte ori ai eșuat?

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *