recenzii la carti

RECENZII

Ai nevoie de recenzii pentru eseuri? Știm că munca de cercetare pentru un referat este grea și durează mult. De aceea, noi facem recenzii un pic mai tehnice.

CE TREBUIE ŞTIUT?

Ai nevoie de recenzii pentru eseuri? Știm că munca de cercetare pentru un referat este grea și durează mult. De aceea, noi facem recenzii un pic mai tehnice.

Astfel, te ajutăm să citești doar esențialul, fără aprecieri goale. Criticul literar este umbra scriitorului. Deci, un eseu trebuie să urmărească mereu viziunea autorului.

De aceea, este esențial să înțelegem că un text este ca un univers al cărui explorator ești tu. De aceea, vrem să îl explorăm în plenitudinea lui. De aceea, am creat această categorie.

Apoi, am făcut și o legătură cu alte categorii din blog. Doar că ție să îți fie mai ușor. Ai eseu despre Avangardiști- găsești recenzie la Rimbaud, Mateiu Caragiale și Tristan Tzara, dar în categoria Cursuri poți citi despre acest curent, iar în cărți vezi și cronica de carte.

De aici, îți mai trebuie doar o foaie și un pix. Dacă vrei să afli cum ne structurăm articolele, rulează mouse-ul mai jos.

CUM VA ARĂTA UN ASTFEL DE ARTICOL?

Noi ne bazăm pe structuri concise, nu vrem să lungim articolul cu detalii neimportante. De aceea, fiecare articol are:

  1. – Introducere
  2. – Analiză motivelor, teme și Leit Motif
  3. – Încadrarea în epocă și caracteristicile textului
  4. – Concluzie

În Introducere, vom spune care sunt ipotezele pe care lucrăm. De asemenea, vom cerceta detaliile din culise ale textului. Astfel, prin lista de linkuri din meniu, noi te trimitem la surse relevante cercetării tale.

Că să te ajutam, îți facem o listă de scopuri ale recenziei. Așa îți vei da seama imediat la ce subtitlu se află conținutul interesant pentru tine.

Analiză motivelor, temelor și Leit Motif nu se face în recenzii, dar scopul nu este că tu să citești ceva ce poți citi în alte bloguri. În eseuri și referate se cer analize, argumente, noi vă oferim modele și argumente.

Încadrarea în epocă și caracteristicile textului sunt partea de început a eseurilor de bac. Însă nu este întotdeauna cerută. O să o includem succint ca voi să puteți să o folosiți că introducere. Introducerea e mereu cea mai flexibilă. Adesea o folosim în concluzie. Haideți să facem această analiză mai apoi ca să aveți și altceva.

Concluzie- hmm, concluzia este un rezumat al articolului care anunță deznodământul cercetării noastre. Uneori ne demonstrăm teza, alteori aflăm că nu e așa. O cercetare nu pornește cu o certitudine, ci cu o ipoteză. Dacă ar fi să avem mereu dreptate, am fi vindecat cancerul.

De aceea, teama de greșeală este mai rea decât un eșec. Mai bine învățăm făcând decât să ne păcălim că recenziile negative sunt mai rele decât eșecul. E mai bine să greșești și să înveți din asta. De aceea, vă rog să ne semnalați în comentarii greșelile din articole și să ne spuneți ce ați îmbunătății la conținut. Echipa noastră vrea să crească și respectă diversitatea opiniilor. A opiniilor- nu răutatea gratuită.

Feedbackul înseamnă: Nu îmi place x pentru că Y. De ce nu încercați Z că să scrieți mai bine?

IN CONCLUZIE

În această categorie vom avea recenzii care de pot transforma în referate, eseuri sau texte argumentative.

Deci, avem o structură care acoperă:

  1. – Tema și viziunea despre lume a autorului X în textul Y
  2. – Încadrarea în curent
  3. – Încadrarea în epocă
  4. – Teme, motive și Leit motif
  5. – Exemple de opinii argumentate
  6. – Critică de text

Iar, structurăm textul în anumite capitole:

  1. – Introducere
  2. – Analiză motivelor, teme și Leit Motif
  3. – Încadrarea în epocă și caracteristicile textului
  4. – Concluzie

Așa că vă mai spun doar că postăm recenzii în fiecare Miercuri. Puteți să ne contactați pe Facebook, pe grupul nostru Cartea Nouă. Vă răspundem repede.

De asemenea, ne dorim să vă auzim opiniile și în comentarii la care vom răspunde de asemenea. Vă mulțumim pentru lectură și sperăm să auzim părerea voastră cât mai curând.


PROMOȚII și SPONSORI


| Copyright© Echipa Cartea Noua | All rights reserved | 2022 |